www.otoparcasepeti.com

+ Konu Cevapla
1 / 3 Sayfa 1 2 3 SonuncuSonuncu
Toplam 33 sonuç bulundu, 1 ile 15 arası gösteriliyor

Konu: t4 duman atıyor

  1. #1
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Elazığ [ 23 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter

    t4 duman atıyor

    aracım 2.5 turbo sabahları bir marşta çalışıyor sorunsuz yalnız motor ısınana kadar egzostan sigara dumanı renginde açık mavimsi duman atıyor 2 km gittikten sonra düzeliyor aracımda yağ eksiltme fazla yakma gibi sorunlar yok bakımı daha yeni yaptırdım bu duman motor ısındığı zaman kesiliyor yalnız az da olsa duman atıyor mazot pompası dedi usta ama ben inanmıyorum pompa olsa araç bir marşta çalışmaz yardımlarınızı bekliyorum

  2. WordPress Tasarımı
  3. #2
    VWTURK Üyesi DeadNeverCry - ait Avatar
    Lokasyon
    Bursa [ 16 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Caravelle
    Hasan Abı benım aracımda ısınana kadar duman atıyo hemde baya aşırı kamyon dumanı gıbı bıLdıgın ..
    Ve bı cok yetkıLı servıse gösterdım butun testLer yapıLdı aracta hıcbır sorun yok... yaLnız dumanın önune haLa gecemedıLer. .

  4. #3
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Elazığ [ 23 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter
    nerden yapıyor bu duman bende anlamadım gitti yağ eksiltme bile yok kerem çözemedim valla

  5. #4
    VWTURK Üyesi vw061 - ait Avatar
    Lokasyon
    Trabzon [ 61 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter
    Benim araç 2.4 D ve gram duman atmıyor. Size tavsiyem BOR POWER kullanın inanın dumanı kesiyor. Aracın avansını vag-com'da bir baktırın derim.

    Bu arada mavimsi duman pek hayr-ı alamet değildir.

  6. #5
    VWTURK Üyesi VW-TRNSPRTR - ait Avatar
    Lokasyon
    Zonguldak [ 67 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter
    aynı soruna benzer benim aracımda da var.Ancak sabahları vede ençok hava soğuk olduğu zaman,genelde kış aylarında ilk çalıştırdığım zaman çok az beyaz duman atıyor.Ama yazlarda böyle bir sorun yoktu.ilk başta bende pompadan olabileceğini zannetim ama işi iyi bilen bir pompacıya gittim bana dediği benim aracımdaki ilk sıra enjektörünün kablolu olduğu ve buna ayar yapılamadığını,ancak ve ancak 5 enjektörün tamamının değişmesi gerektiğini söyledi.ancak kendi orijinal enjektör ile değilde 2.5 TDI ayar yapılabilen enjektörlerle değişmesi gerektiğini söyledi.
    Daha öncede bu sorunu olan bir çok araca uyguladığını ve herhangi bir sorun olmadığını ve artısı aracın çekişinin artacağını söyledi bana.
    Bunun bana söyleyen bizim araçların pompalarına bakan yetkili servistir.Dikkatinizi çekmek isterim.

    Benim aracımı makineye bağladı ve tüm değerlerine baktı hiç bir sorun olmadığını,(hava basıncı,avans ayarı gibi)Tüm değerlerin normal olduğunu ve aracımın üfleme yapıp yapmadığınada baktı ve motorun çok iyi durumda olduğunu ve hiç bir şey yapılmaması gerektiğini söyledi bana.Ancak ne zaman duman olayı fazlalaşmaya başlar o zaman değiştiririz dedi enjektörleri..

    Kısacası duman atma olayı büyük ihtimalle enjektör ayarı zamanı gelmiş olabilir diyorum ben.
    Benim aracım 2.5 TDI 88PH 2003 modeldir...

  7. #6
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Touran 1.9 TDI Comfortline
    aracındaki sorun kesinlikle ve kesinlikle avans ayarı ile alakalı...aynı sorun bendede vardı,harcamadığım para kalmadı ama en son avans ayarı ile çözüldü. biraz yükselttir avansı....aracını tanıyamazsın.

  8. #7
    VWTURK Üyesi DeadNeverCry - ait Avatar
    Lokasyon
    Bursa [ 16 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Caravelle
    Alıntı ziver1969´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    aracındaki sorun kesinlikle ve kesinlikle avans ayarı ile alakalı...aynı sorun bendede vardı,harcamadığım para kalmadı ama en son avans ayarı ile çözüldü. biraz yükselttir avansı....aracını tanıyamazsın.

    Aracın kLima Açıkken RoLantide Duman Atması NormaL mi Peki. ? Yada SOrun gene Avans Ayarında mı ?

  9. #8
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter
    Alıntı still´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    aracım 2.5 turbo sabahları bir marşta çalışıyor sorunsuz yalnız motor ısınana kadar egzostan sigara dumanı renginde açık mavimsi duman atıyor 2 km gittikten sonra düzeliyor aracımda yağ eksiltme fazla yakma gibi sorunlar yok bakımı daha yeni yaptırdım bu duman motor ısındığı zaman kesiliyor yalnız az da olsa duman atıyor mazot pompası dedi usta ama ben inanmıyorum pompa olsa araç bir marşta çalışmaz yardımlarınızı bekliyorum
    sabah tek marşta çalışmasıyla pompsnın bağlatısı yok,Pompada tıkanma aşınma olabilir.Bu yüzden pompanıza baktırmanızda yarar var...

  10. #9
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Touran 1.9 TDI Comfortline
    Alıntı DeadNeverCry´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Aracın kLima Açıkken RoLantide Duman Atması NormaL mi Peki. ? Yada SOrun gene Avans Ayarında mı ?
    şöle söyleyeyim;
    ankara şaşmazda ayhan usta var(güven pompa),çok iyi niyetli ve elinden iş gelen bir usta,çok aşırır titiz.
    avans ayarından kaynaklandığını söledi,güldüm ) dedim böle böle....enjektör,pompa,sibop lastikleri....her tarafı değiştim kesmedi....sen şimdi avansmı diyosun dedim ustaya....epey bi gülüştük ))...
    15 dakikan varmı dedi,kaputu açtı. 3 defada tura çıktı(avansla oynarken)
    şu an sadece ilk çalıştırmada belirli belirsiz bi duman var,sogukkenki dumanı olmadığı gibi,sıkıştırıncada duman atardı...eser kalmadı.
    ayhan ustamın dediği gibi eli 12-13 anahtar tutan dükkan tutup usta oluyo,yurdum insanı hep sanatkar...
    senin sorununa gelince; ayhan usta avans ayarına para bile almadı,bursadada çok bi para alacaklarını sanmam,göster bi derim. öle bi araçlara biniyoruzki km yaparak bozulmayacak kadar saglam...bu araçların parça istemesi çok zor (ustamın fikri)
    aracım 99 model T4 2.4 turbosuz.(km. 165000)

  11. #10
    VWTURK Üyesi DeadNeverCry - ait Avatar
    Lokasyon
    Bursa [ 16 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Caravelle
    Alıntı ziver1969´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    şöle söyleyeyim;
    ankara şaşmazda ayhan usta var(güven pompa),çok iyi niyetli ve elinden iş gelen bir usta,çok aşırır titiz.
    avans ayarından kaynaklandığını söledi,güldüm ) dedim böle böle....enjektör,pompa,sibop lastikleri....her tarafı değiştim kesmedi....sen şimdi avansmı diyosun dedim ustaya....epey bi gülüştük ))...
    15 dakikan varmı dedi,kaputu açtı. 3 defada tura çıktı(avansla oynarken)
    şu an sadece ilk çalıştırmada belirli belirsiz bi duman var,sogukkenki dumanı olmadığı gibi,sıkıştırıncada duman atardı...eser kalmadı.
    ayhan ustamın dediği gibi eli 12-13 anahtar tutan dükkan tutup usta oluyo,yurdum insanı hep sanatkar...
    senin sorununa gelince; ayhan usta avans ayarına para bile almadı,bursadada çok bi para alacaklarını sanmam,göster bi derim. öle bi araçlara biniyoruzki km yaparak bozulmayacak kadar saglam...bu araçların parça istemesi çok zor (ustamın fikri)
    aracım 99 model T4 2.4 turbosuz.(km. 165000)
    Hmm anLıyorum Ücret sorun değiL zaten masraf yapıLdı çözüm üretmek için = sonuc yok. .
    kiLometreden oLacagını zannetmıyorum.. Çünki aracım 2 000 modeL. . Henüz 43.000'de OrjinaL kiLometre. .

  12. #11
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Touran 1.9 TDI Comfortline
    Alıntı DeadNeverCry´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Hmm anLıyorum Ücret sorun değiL zaten masraf yapıLdı çözüm üretmek için = sonuc yok. .
    kiLometreden oLacagını zannetmıyorum.. Çünki aracım 2 000 modeL. . Henüz 43.000'de OrjinaL kiLometre. .
    sıfır sayılır....adam gibi bi usta bul ve avansa baktır...motor kaputunuda her ustaya açtırma bence komşu
    kazasız belasız yollar.

  13. #12
    VWTURK Üyesi DeadNeverCry - ait Avatar
    Lokasyon
    Bursa [ 16 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Caravelle
    Alıntı ziver1969´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    sıfır sayılır....adam gibi bi usta bul ve avansa baktır...motor kaputunuda her ustaya açtırma bence komşu
    kazasız belasız yollar.
    Sıfır Parası vererek aLdım Abi zaten..
    SağoLasın ÖneriLerin İçin..

  14. #13
    VWTURK Üyesi VW-TRNSPRTR - ait Avatar
    Lokasyon
    Zonguldak [ 67 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter
    duman atması elbette avans ayarından da kaynaklı olduğunu bir çok usta ve kişilerden duydum.buda bir seçenektir muhakkak.
    Ben yetkili servise gidince oradaki usta
    "sabah soğukken marşa bastığında anında alıyor ve arabada 3,4 saniyelik ufak bir titreme oluyor ilk baştan(motor sallaması gibi) sonra düzeliyor titreme ve motor ısınınca ne duman nede titreme kalıyor" dedi bana ve ben sadece hafif duman atıyor demiştim ve başkada bir şey söylememiştim.
    Kısacası usta,ben leb demeden leblebiyi söyledi bana.
    Ondan sonra kanaat getirdim ve bu usta işi biliyor dedim.
    daha öncede t4 kasalardaki bu tür sorunu olan araçların sorunlarını düzeltmişler ve hiç bir şikayet almadıklarını söyledi bana.

    Bana göre,
    Sonuç Olarak:
    Avans ayarı isteyebilir.
    Enjektörlerde sorun olabilir.
    Yakıttan olabilir.(Bizim araçlarımız kırsal yakıt ta kullanabiliyor...hatırlayalım.Ama ben Euro dizel kullanıyorum.)

    daha varsa aklınıza gelen devamını getirebilirsiniz.

  15. #14
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Touran 1.9 TDI Comfortline
    Alıntı VW-TRNSPRTR´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    duman atması elbette avans ayarından da kaynaklı olduğunu bir çok usta ve kişilerden duydum.buda bir seçenektir muhakkak.
    Ben yetkili servise gidince oradaki usta
    "sabah soğukken marşa bastığında anında alıyor ve arabada 3,4 saniyelik ufak bir titreme oluyor ilk baştan(motor sallaması gibi) sonra düzeliyor titreme ve motor ısınınca ne duman nede titreme kalıyor" dedi bana ve ben sadece hafif duman atıyor demiştim ve başkada bir şey söylememiştim.
    Kısacası usta,ben leb demeden leblebiyi söyledi bana.
    Ondan sonra kanaat getirdim ve bu usta işi biliyor dedim.
    daha öncede t4 kasalardaki bu tür sorunu olan araçların sorunlarını düzeltmişler ve hiç bir şikayet almadıklarını söyledi bana.

    Bana göre,
    Sonuç Olarak:
    Avans ayarı isteyebilir.
    Enjektörlerde sorun olabilir.
    Yakıttan olabilir.(Bizim araçlarımız kırsal yakıt ta kullanabiliyor...hatırlayalım.Ama ben Euro dizel kullanıyorum.)

    daha varsa aklınıza gelen devamını getirebilirsiniz.
    şu an aracımda ne zabah çalışınca titremesi,dumanı,nede ısınınca dumanı yok. kırsal motorin kullanıyorum.
    enjektörleri değiştirdim kesmedi,
    pompa dediler onuda yaptırdım kesmedi dumanı,
    sibob lastikleri dediler,ondanda bi numara çıkmadı
    aradan 3 ay geçti avans ayarı ile derdime çare buldum.
    yakıtımda düşdü kırsal motorin 2980 (shell) şehiriçi 215 krş yakıyorum. çok memnunum.( 838 km yol 179 lira )

  16. #15
    VWTURK Üyesi asaka - ait Avatar
    Lokasyon
    Bartın [ 74 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Transporter

    t4 duman atma sorunu

    selam arkadaşlar.bu sorunla bende çok kafa yordum fakat bir çözüm bulamadım,araçta her şey normal avans ayarıda yerinde hiç bir yerde sorun yok fakat ilk çalıştırmada hafif hafif duman yapıyor ısınınca kesiliyor ve bi dahada yapmıyor.çok kafa yordum çok servise gittim malesef çözüm bulamadım bende.

+ Konu Cevapla
1 / 3 Sayfa 1 2 3 SonuncuSonuncu

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu görüntüleyen 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

     

Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamaszınız
  • Dosya eki gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

Powered by Onur Yılmaz

Tasarım:Wordpress Web Tasarımı