+ Konu Cevapla
1 / 2 Sayfa 1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 25 sonuç bulundu, 1 ile 15 arası gösteriliyor

Konu: brc

  1. #1
    VWTURK Üyesi erayy - ait Avatar
    Lokasyon
    İstanbul [ 34 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Sportline

    brc

    arkadaşlar 97 polo sportline aracıma brc sıralı sistem simit depo gaz taktırdım,1 depo ile kaç km yol yaparım yardımcı olurmusunuz brc simit taktıranlar bilğilendirebilirler mi.
    teşekkürler..

  2. #2
    VWTURK Üyesi storm_tolqa - ait Avatar
    Lokasyon
    Aydın [ 9 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.6 AC HB
    Eray bey merhaba , bende brc marka tüp taktırmak istiyorum aynı sizinki gibi simit tank stepne lastiğin oldugu yere nasıl memnun musunuz ? birde toplam maliyeti ne oldu size ?

  3. #3
    VWTURK Üyesi msunlu - ait Avatar
    Lokasyon
    Kars [ 36 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Golf 1.2 tsi comfortline
    6n2 1,4 75 Hp için, 1,78 liradan 30,7 litre gaz ile (55 TL) ortalama 320-340 km yol yapıyorum. bu da yaklaşık 0,165 kuruşa tekabül ediyor kilometrede (aracım otomatik vites)

    motorlar farklı da olsa fikir verir umarım.

    bu arada gaz göstergesi üzerindeki ikaz ışıklarına bakarak kalan gaz durumu hakkında hiç yorum yapmaya çalışmayın. benimki son hane artık yanıp sönmeye başladığında 90 km gidiyor ve bu her zaman böyle

  4. #4
    VWTURK Üyesi un_for_given - ait Avatar
    Lokasyon
    İstanbul [ 34 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Golf GTI
    Ne güzel Ankara da olanlar gazı 1,78 ten alıyorlar.Bizim aracımız daha gaz alırken çok yakmaya başlıyor 1,95 tl

  5. #5
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Trendline
    Alıntı msunlu´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    6n2 1,4 75 Hp için, 1,78 liradan 30,7 litre gaz ile (55 TL) ortalama 320-340 km yol yapıyorum. bu da yaklaşık 0,165 kuruşa tekabül ediyor kilometrede (aracım otomatik vites)
    Abi ne diyon yaa? Cidden mi? Bende de 2001 1.4 16V Polo var, araba benzinli ve 360-390 bin lira arası yakıyor. Tüp'e geçsem ne kadara düşer burda da tüp 2 lira filan, 200'ün altına düşme ihtimalim var mı?

  6. #6
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Kayseri [ 38 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo Classic
    99 polo classic (75hp lik) tam bir sene önce atiker sıralı sistem taktırdım. Simit depo ama biraz daha büyük sizinkinden 40 litre gaz alıyor. 480-500 km yapıyorum bir depoyla. Gösterge ışıkları bir kaç kez göstermeme rağmen bi türlü düzen tutmadı. kırmızı ışık yandıktan sonra yaklaşık 200km gidiyor . ben çareyi her depoyu fullediğimde km yi sıfırlamakta buldum. toplamda ne kadar gideceğini bildiğim için sorun olmuyor.

  7. #7
    VWTURK Üyesi pislick - ait Avatar
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Highline
    bende de 32 ltre simit tüp var ekotech marka 1 ay once taktırdım ,göstergelere harici memnunum 340 350 km gidiyor full tüple 1,4 motor 100bg .göstergeleri sıkıntı ben de tüpü fulledkten sonra kmyi sıfırlıyorum artık .baska turlu anlasılmıyor cunku ne kadar kaldığı .

  8. #8
    VWTURK Üyesi polosemih - ait Avatar
    Lokasyon
    İstanbul [ 34 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.6
    arkadaşlar yapmayın ne olur yaa biz 350 / 400 ararsı yakıyorum km de bende tüp istiyorum

  9. #9
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Trendline
    Alıntı polosemih´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    arkadaşlar yapmayın ne olur yaa biz 350 / 400 ararsı yakıyorum km de bende tüp istiyorum
    e oluyor bize yaaa???? çok biniyor olsam arabaya taaktıracam valla da, bilemiyorum... yaza kesin artık....

    biz niye böyle ödeyelim abi yaa....



    içiyor bi,zimkiler resmen...

  10. #10
    VWTURK Üyesi catafalq - ait Avatar
    Lokasyon
    Zonguldak [ 67 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Trendline
    26 metreküp simit tank tomasetto lpg ile şehirlerarası yaklaşık 320km yapıyorum. Bizim burada gaz 2 lira yani 52 lira \ 320 = 0.162tl

  11. #11
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    İzmir [ 35 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Trendline
    Arkadaşlar 9N ve 9N3 kasalar tüpte ne yakıyor. aracım 2007 38-39 litre benzinle 610-620 km yol yapıyorum. kurtarıp kurtarmayacağını hesalamak gerek. gerçi yıllık 15.000km yol yapıyorum...

  12. #12
    VWTURK Üyesi
    Lokasyon
    Ankara [ 6 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Trendline
    Alıntı catafalq´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    26 metreküp simit tank tomasetto lpg ile şehirlerarası yaklaşık 320km yapıyorum. Bizim burada gaz 2 lira yani 52 lira \ 320 = 0.162tl
    Biz direk benzine çalışıyoruz o zaman....



    0,38 Lira...

  13. #13
    VWTURK Üyesi erayy - ait Avatar
    Lokasyon
    İstanbul [ 34 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.4 Sportline
    1550 ye taktırdık 150 peşin şu an icin iyi memnunuz klometreyi daha hesaplamadıkk tolgahan bey

  14. #14
    VWTURK Üyesi msunlu - ait Avatar
    Lokasyon
    Kars [ 36 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Golf 1.2 tsi comfortline
    Alıntı un_for_given´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Ne güzel Ankara da olanlar gazı 1,78 ten alıyorlar.Bizim aracımız daha gaz alırken çok yakmaya başlıyor 1,95 tl
    moralinizi bozmak gibi olmasın ama, opette aygaz 1,78, ben shell den alıyorum, o da 1,73 ile 1,79 arasında. tabi 1,62 den satan yer de mevcut da biraz ters düşüyor ve sıra var..


    Alıntı zepheyros´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Arkadaşlar 9N ve 9N3 kasalar tüpte ne yakıyor. aracım 2007 38-39 litre benzinle 610-620 km yol yapıyorum. kurtarıp kurtarmayacağını hesalamak gerek. gerçi yıllık 15.000km yol yapıyorum...
    yılda 15000 km yapıyorsan 1 yılda amorti eder kendisini.
    şöyleki;

    40 litre benzin ile 630 km yol yaptığını düşünürsek, 15000 km de 952 litre benzin harcarsın..

    952 * 3,73 = 3552 TL ... yıllık benzin masrafın.

    tüpe geçtiğini farzedersek ve maksimum 100 km de 9 litre gaz yaktığını varsayarsak,
    gazı da 1,90 liradan aldığınızı farzedelim.

    100 km de 17,1 lira gaz yakarsın. 15000 km de 2565 lira gaz yakarsın..

    1000 TL farkeder 15000 km de yaklaşık, bu fiyata da Atiker taktırabilirsin.
    kabaca bir hesap oldu ama sanırım fikir verir. ayrıca şunu da düşün, gaz taktırınca daha çok bineceksin

  15. #15
    VWTURK Üyesi storm_tolqa - ait Avatar
    Lokasyon
    Aydın [ 9 ]
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Polo 1.6 AC HB
    Alıntı erayy´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    1550 ye taktırdık 150 peşin şu an icin iyi memnunuz klometreyi daha hesaplamadıkk tolgahan bey
    teşekkür ederim ;) , izlenimlerinizide paylaşırsanız ileride km. hesabınız filan bu başlık altından takip edebilirz

+ Konu Cevapla
1 / 2 Sayfa 1 2 SonuncuSonuncu

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu görüntüleyen 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

     

Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamaszınız
  • Dosya eki gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz